ЗАВЕТИНЕ(W)Press

Translate

Претражи овај блог

УНИВЕРЗАЛНА БИБЛИОТЕКА НОВОГ МЕДИЈА. COMPLETARIUM

На други, трећи поглед. ЦЕО СВЕТ је једна држава. "Сазвежђе З"

Укупно приказа странице

понедељак, 03. септембар 2012.

TO JE TA CAKA / Eson Jaos

Burjan, bobice; snimak I. Š. Zavetine, leto 2012
KAD PRVI PUT ZVONI

            Tesko mi se ujutru dici.
            Mora dvaput da mi zvoni.
            Ne ustaje mi se ali moram.
            S mukom odem do kupatila.
            Ne volim ni zube da perem al moram.
            Go covek nigde nije prispeo
            te obucem se.
            Motam se tako,
            znam da cu nesto zaboraviti.
            Pogledam se u ogledalo - sebe ne vidim.
            A ni koga drugog.
            Ne stigoh da se uplasim jer zazvoni mi sat.
            Tesko se budim al jutros bas poranih.

PREKO GLAVE GOVANA

                              
   Kuc, kuc,
                                 Udje covek. Istovari. Ode.
                                 Kuc, kuc,
                                 Udje zena. Istovari. Ode.
                                 Opet covek, opet zena, opet covek....
                                 Tovare li tovare.
                                 Sve svetac do pravednika.
                                 Ocevi ih maltretirali,
                                 Sefovi se izivljavali,
                                 Zene kurvale,
                                 Deca ih pljuvala.
                                 Bog, okrenuo ledja.
                                 Pa mene nasli da tovare.                    
                                 Puna mi je glava njihovih govana.
                                 Kuc,kuc.
                                 Au, moram prekinuti opet neko kuca.
                                 Ma ne kuca, to ja kucam Vama pismo.
                                 Boze, Boze zasto me ostavi.?

Нема коментара: